Warsztat analityczny

Nie ma dwóch identycznych projektów analitycznych. Kombinacja różnych danych źródłowych i celów funkcjonowania organizacji sprawia, że każdy projekt to nowe wyzywanie. Doświadczenia zdobyte w ciągu kilkunastu lat pracy analitycznej, pozwalają nam realizować projekty efektywnie
i skutecznie.

W wiodących firmach polskiego sektora finansowego bierzemy udział w tworzeniu modeli PD, LGD, CCF, zarówno aplikacyjnych jak i behawioralnych, dla klientów indywidualnych oraz w segmentach Micro i SME. Tworzymy modele na bazie historycznych spłat i historycznych defaultów, a także modele generyczne na rynek polski.

Dla firm z sektora telekomunikacyjnego bierzemy udział w projektach konstrukcji modeli dosprzedażowych, przewidujących ryzyko odejścia klienta, wyboru optymalnej formy kontaktu. Wykonujemy statystyczne analizy wyników kampanii marketingowych oraz badań ankietowych.

Zespół analityków zbudowany w Polskich Technologiach, to wysokiej klasy specjaliści z doświadczeniem i uzupełniającymi się kompetencjami, którzy znajdą rozwiązanie dla Państwa problemów biznesowych.